جدیدترین جوک ها
 

 

جملات کوتاه طنز/اس ام اس و جوک خنده دار جدید
جملات کوتاه طنز/اس ام اس و جوک خنده دار جدید

 

یا اسم خودتونو نذارین دوست

یا وقتی آدم سگ می شه هنوز دوستش داشته باشین !

(با تشکر انجمن انسانهای سگ نما)

.

.

.

با توجه به سیر صعودی و پرشتاب قیمت لبنیات

این روزها هر چه بیشتر گاو باشی ، بهتر است !

.

.

.

کاش می اومدی حالم رو بهم بزنی

خوشحالی‌هام ته نشین شده !

.

.

.

اوّل پا داد

بعد هم یک دست داد و رفت !

{اهدای عضو ، اهدای زندگی} !

.

.

.

کلاْ افرادی که ازدواج میکنند دو دسته اند :

آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان دیگری را دارند !

.

.

.

هرگاه میخواهید از کسی انتقام بگیرید او را به ازدواج ترقیب کنید !

(برنارد شاو)

.

.

.

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪ ♪♪ ♫

.

.

.

این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه “ش” اضافه می خوندم

تو به قلبم “عق ” زدی و من اونو “عشق” می دیدم

تو برای دلم “ور” زدی و من اونو “شور” زدن دلت می دیدم

تو اراجیفت رو “عر” می زدی و من همه اونها رو”شعر” می دیدم

تو ارزش یه “اه” رو هم نداشتی اما من تورو “شاه” می دیدم !

.

.

.

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

.

.

.

شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!

.

.

.

سخن قصار از غضنفر:

وقتی کسی به تو می گوید: « کلا گفتم… » منظورش این است که

فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. گـــــ* ــه خوردم

.

.

.

کاردستی

- – – – – – – – – – – – – – – – – – -)( – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

- – – – – – – × – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – × – – – – – – -
- – – – – – – – – – – – – – – – – – -)( – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

صفحه گوشی خود را خود را از محل نقطه‌چین بریده

و از محل‌های مشخص‌شده تا بزنید تا کاردستی زیبای‌تان درست شود !

.

.

.

به سراغ من اگر می‌آئید … بیائید، ولی دیگه برا شام نمونین تو رو خدا

خرج گرونه !

.

.

.

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی

تقسیم پشه ها بین اعضای خانواده است !

.

.

.

به خدا سوگند اگر ماه را در دست راستم و خورشید را دست چپم قرار دهید .

حس درس خوندن نیست !

.

.

.

یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری!؟

.

.

.

فصل عینک دودی بر همه ی هیزان عزیز مبارک.

با آسودگی همه جای طرف را دید بزنید در حالیکه سرتان در آن راستا نیست

(انجمن هیزان مجرب و مجرد)

.

.

.

غضنفر  میخواست بره مکه ، تو خونه قرآن نداشتن

از زیر کتاب علوم ردش کردن !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان